Μερικές φορές οι Συνεργάτες αφήνουν μια επιχείρηση σε μια εκρηκτική κατάσταση που εκπλήσσουν τον καθένα. «Μια σταγόνα ξεχείλισε το ποτήρι» και ο Συνεργάτης φεύγει θυμωμένος. Αυτό συμβαίνει, και συγκλονίζει το Μεσίτη ή τον Διευθυντή και όλους στο γραφείο.
Συχνότερα ωστόσο συμβαίνει το αντίθετο: ένας δυσαρεστημένος Συνεργάτης, για διάφορους λόγους, αρχίζει να κοιτάζει την συμμετοχή σε άλλο Γραφείο ή την δημιουργία δικού του Γραφείου και σχεδιάζει προσεκτικά την έξοδο του / της.
Εδώ είναι επτά σημεία που υποδηλώνουν ότι ένας από τους Συνεργάτες σας μπορεί να προετοιμάζεται να φύγει.
1. Μειωμένη παραγωγικότητα
Τι συμβαίνει αν ένας παραγωγικός Συνεργάτης ξαφνικά έχει λιγότερες υποδείξεις, πωλήσεις ή αναθέσεις, βιώνει μια προσωρινή πτώση, ή αναμένει για το χρόνο της φυγής;
Οι Συνεργάτες που σχεδιάζουν μια έξοδο ενδέχεται να καθυστερούν νέες εντολές, για να τις υπογράψουν κάτω από την νέα εταιρεία. Μπορεί ακόμη και να συνάπτουν συμφωνίες αγοραστών κάτω από τα στοιχεία του νέου Γραφείου (ναι, αυτό είναι παράνομο και ανήθικο, αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση).
Εάν ένας Συνεργάτης που έχει κανονικά μια σταθερή ροή, ξαφνικά αρχίζει να «κάνει νερά», ίσως πρέπει να ρίξετε μια ματιά στα αρχεία σας και να έχετε μια συνομιλία μαζί του.
2. Οι καταχωρίσεις εξαφανίζονται
Στην ίδια κατεύθυνση, δώστε προσοχή όταν ένας Συνεργάτης έχει εντολές και ακίνητα που αποσύρονται από την αγορά: Ο πωλητής ξαφνικά αποφάσισε να μην πουλήσει; άλλαξαν γνώμη και δεν θέλουν να κινηθούν; σκέφτονται να πάνε σε διαφορετική κατεύθυνση;
Οι εντολές ανήκουν στο Γραφείο, και όχι στον Συνεργάτη.
Σε ορισμένα γραφεία (και MLS), μόνο το Γραφείο μπορεί να αποσύρει μια εντολή ή να επιτρέψει να τερματιστεί, ενώ σε άλλα τα Γραφεία μπορεί να δώσουν στους Συνεργάτες αυτή την εξουσία. Εάν κάποιος κανονικά παίρνει έξι έως δώδεκα μηνών εντολές και αρχίσει να αναλαμβάνει εντολές 30 ή 60 ημερών, αυτό είναι ένα τεράστιο κόκκινο σήμα αποχώρησης. Εάν δείτε να εμφανίζεται σε έναν Συνεργάτη, κάτι συμβαίνει.
3. Απώλεια εστίασης
Δεν επικοινωνεί έγκαιρα και δεν παρακολουθεί σωστά τους υποψήφιους πελάτες. Οι προσφορές αγοραστών ξαφνικά μειώνονται με υψηλότερο ρυθμό από το κανονικό. Συχνά ένας Συνεργάτης με ένα πόδι έξω από την πόρτα αποσπάται και χάνει την εστίαση του.
Είναι απασχολημένοι να βγάλουν φωτογραφίες και να παραγγείλουν τις νέες επαγγελματικές κάρτες. Μπορεί να εκπαιδεύονται στα συστήματα του νέου Γραφείου πριν από την αλλαγή και ενδεχομένως να ενημερώνουν τους πελάτες τους και να ενημερώνουν τον κύκλο τους ότι αλλάζουν εταιρεία.
Όλη αυτή η μυστικότητα περιορίζει τον χρόνο και την ενέργεια του.
4. Χαλαρή στάση
Ένας Συνεργάτης που φεύγει αρχίζει να απομακρύνεται από την ομάδα. Παρακάμπτει τις συναντήσεις και ενδέχεται να σταματήσει να απαντά στο τηλέφωνο όταν καλεί ένας συνάδελφος ή διευθυντής. Δεν θέλουν το γραφείο να ξέρει ότι φεύγουν ακόμα, αλλά δεν θέλουν να απασχολούν και κανέναν.
Οι κοινωνικές συναντήσεις, οι συνεδριάσεις στο Γραφείο και τα εκπαιδευτικά σεμινάρια παρακολουθούνται δύσκολα όταν αποφασίζουν να αποχωρούν από την ομάδα. Δεν θέλουν να είναι πλέον μέρος του πολιτισμού σας και αποφεύγουν την συμμετοχή.
5. Αρνητική στάση
Καθώς προχωρούν μέσα από τα βήματα της σκέψης και ο προγραμματισμός για την αποχώρηση, μπορεί να δημιουργηθεί μια αρνητική στάση.
Αυτή η αρνητικότητα μπορεί να εκφράζεται όχι μόνο στον Μεσίτη, αλλά και στο προσωπικό, σε άλλους Συνεργάτες και σε πελάτες. Συχνά οι συνάδελφοι παρατηρούν ότι συμβαίνει κάτι παράξενο με τον Συνεργάτη και μπορεί να ειδοποιήσουν τον Διευθυντή ότι κάτι συμβαίνει, αν εκείνος δεν το έχει ήδη δει.
Αυτό συμβαίνει ιδιαίτερα αν κάποιος που ήταν συνήθως θετικός και ομαδικός παίκτης ξαφνικά αλλάζει συμπεριφορά και μετατρέπεται σε αρνητικό μέλος της ομάδας.
6. Ερωτήσεις σύμβασης
Ένας Συνεργάτης που δεν ενδιαφέρεται πλέον για το τι σκέφτεται ο Μεσίτης ή ο Διευθυντής μπορεί να γίνει μαχητικός όσο πλησιάζει το τέλος.
Διαβάζουν την σύμβασή τους (ίσως για πρώτη φορά) και προσπαθούν να βρουν τον καλύτερο τρόπο να φύγουν χωρίς να χάσουν τις προμήθειες που θεωρούν ότι οφείλονται σε αυτούς. Θα μπορούσαν να συνειδητοποιήσουν ότι ο μεσίτης μπορεί να μην αφήσει να πάρουν τις εντολές μαζί τους.
Υπολογίζουν πόσα κλεισίματα – συμβόλαια έχουν και προσπαθούν να προγραμματίσουν την έξοδο με τις ημερομηνίες κλεισίματος. Αν διαφωνούν με τον τρόπο με τον οποίο πληρώνονται από το γραφείο, τώρα είναι η στιγμή που τα ερωτήματα αυτά φτάνουν στην επιφάνεια.
Οι Συνεργάτες υπό κανονικές συνθήκες δεν τείνουν να διαφωνούν με την πολιτική και τις διαδικασίες - μέχρι να εμφανιστεί μια διαφορά στον ορίζοντα. Ξαφνικά αυτές οι πολιτικές που νόμιζαν ότι ήταν δίκαιες και η διαδικασία λειτουργίας κανονική, μπορεί να μην φαίνονται το ίδιο κατά την αναχώρηση τους.
7. Διαφορές σε θέματα Πολιτικής Γραφείου
Τέλος, όταν ένας Συνεργάτης έχει μια ανοιχτή διαφωνία με έναν Μεσίτη - Διευθυντή Γραφείου ή άλλον συνάδελφο είναι εύκολη «λεία» για έναν άλλο Μεσίτη να τον Στρατολογήσει. Αν κάποιος Συνεργάτης αισθάνεται εξαπατημένος σε μια προμήθεια ή με κάποιο άλλο τρόπο (διοχετεύεται άδικα πελάτης, διαφήμιση ή μάρκετινγκ σε άλλο Συνεργάτη κ.λπ.), αυτή η πηγή πόνου είναι ο τρόπος με τον οποίο ένα άλλο Γραφείο μπορεί να τραβήξει έναν από τους Συνεργάτες σας.